#2017-05-08 19:48:13 

bullet

Użytkownik

Moim marzeniem od zawsze było posiadanie własnego hotelu, lub innej nieruchomości o podobnej specyfice. Chciałbym się spełniać jako właściciel jakiejś firmy, która jest spójna z moimi marzeniami. Nie znam się jednak na rynku nieruchomości, prowadzenia biznesu i chciałbym mieć wsparcie chociaż na początku mojej drogi. Czy jesteście w stanie polecić mi osobę lub firmę, która jest w stanie pomóc mi w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi w Warszawie?
#2017-05-08 21:54:54 

churchill

Użytkownik

Życzę Ci powodzenia i spełnienia marzeń! Wielu właścicieli firm korzysta z usług firm specjalizujących się w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi i zawsze jest to duża korzyść, profesjonalizm, oszczędność czasu i nerwów.
#2017-05-08 23:01:30 

Czester

Użytkownik

Zerknij na usługi firmy Piterson – słynie ze wspierania osób, które mają podobne oczekiwania, jak Ty. Myślę, że będziesz zadowolony z szerokiej oferty, skierowanej do właścicieli nieruchomości. Wszystkie szczegóły znajdziesz na ich stronie internetowej.
#2017-05-09 00:16:00 

abstrakcyjna

Użytkownik

Ja korzystałam z doradztwa tej firmy, gdy powstawał mój pierwszy biurowiec. Myślę, że w przypadku hotelu możesz liczyć na równie skuteczną pomoc z ich strony.
#2017-05-09 03:10:38 

Czester

Użytkownik

Owszem może, ponieważ na stronie jest napisane, że oferta skierowana jest także do osób działających w branży hotelarskiej.
#2017-05-09 05:32:14 

testosteron

Użytkownik